Uzbekistan’s Railway Revolution: 40 Electric Trains are on the Way!

### Velika nadgradnja železniškega sistema v državi

Uzbekistanske železnice se podajajo na transformativno pot z nabavo **40 najmodernejših električnih vlakov**, kar je izpostavil Makhmudjon Takhirov, vodja logistike in marketinga pri nacionalnem železniškem podjetju. 7. decembra je Fazil Sharipov, vodja Uzrailpassa – podrejenega podjetja za potniške storitve železnic, potrdil, da je razpis za to pomembno naročilo uradno objavljen.

Ti novi električni vlaki bodo izboljšali potovanje na **ključnih poteh**, kot so Tashkent-Angren, Tashkent-Bekabad, Tashkent-Keles in Tashkent-Jizzakh. Po zaključku postopka razpisa bodo objavljeni dodatni podatki o časovnem okviru dostave in datumih začetka obratovanja.

Ta napoved sledi nedavni uvodni predstavitvi modernega električnega vlaka, EP3D, ki ga je proizvedla ruska Transmashholding. Ta vlak, ki lahko sprejme **586 potnikov** in doseže hitrosti do **120 km/h**, simbolizira napredek v modernizaciji železniškega sistema Uzbekistana. Zanimivo je, da je 6. decembra predsednik Shavkat Mirziyoyev izkusil nov električni vlak na lastni koži in izpostavil potrebo po reševanju ovinkastih odsekov železniške proge Tashkent-Khodjikent za povečanje frekvence prevoza. Poudaril je tudi potrebo po izboljšavah v okolici železniške proge kot del nacionalnega prenovitvenega programa.

V letu 2022 so uzbekistanske železnice objavile razpis za **34 električnih vlakov** in vključile določbe za usposabljanje voznikov in vzdrževanje.

Prenova železnic v Uzbekistanu: Skok proti modernizaciji

### Velika nadgradnja železniškega sistema v državi

Uzbekistanske železnice nameravajo znatno izboljšati svoje storitve prevoza z nabavo **40 naprednih električnih vlakov**. Ta pobuda, ki jo je napovedal Makhmudjon Takhirov, vodja logistike in marketinga, si prizadeva za povečanje učinkovitosti potovanja in udobja potnikov na ključnih poteh, kot so Tashkent-Angren, Tashkent-Bekabad, Tashkent-Keles in Tashkent-Jizzakh.

#### Ključne lastnosti novih električnih vlakov
– **Kapaciteta**: Novi električni vlaki bodo zasnovani tako, da učinkovito sprejmejo velike število potnikov.
– **Hitrost**: Zasnovani so za potovanje pri **do 120 km/h**, kar bo znatno skrajšalo čas potovanja.
– ** tehnologija**: Opremljeni z najnovejšimi tehnološkimi dosežki na področju železnic, ti električni vlaki vključujejo funkcije, kot so izboljšani varnostni sistemi, energetsko učinkovito delovanje in sodobne potniške udobnosti.

#### Časovnice projekta
Po objavi razpisa 7. decembra se pričakujejo dodatni podatki o časovnem okviru nabave, dostavi in datumih začetka obratovanja. To je še posebej pomembno, saj uzbekistanske železnice napredujejo v svoji strategiji modernizacije.

#### Inovativni predhodniki
Nedavna uvedba električnega vlaka **EP3D** – ki ga je proizvedla ruska Transmashholding – služi kot prototip za to modernizacijsko prizadevanje. Ta model lahko sprejme **586 potnikov**, kar predstavlja pomemben korak pri odpravljanju potreb po prevozu. Nedavna izkušnja predsednika Shavkata Mirziyoyeva na vlaku EP3D poudarja zavezanost vlade k izboljšanju celotne železniške infrastrukture.

#### Prihodnji razvoj in izboljšave
– **Nadgradnje infrastrukture**: Poleg nabave vlakov so bile izpostavljene tudi plani za reševanje ovinkastih odsekov železniške proge Tashkent-Khodjikent. Te izboljšave so ključne za povečanje frekvence prevoza in splošne zanesljivosti storitev.
– **Celovita prenova**: Predsednik Mirziyoyev je pozval k celovitemu načrtu izboljšav, ki bi zajemal okolico železnice in omogočil boljši dostop in udobje za potnike.

#### Uvid v potniške storitve
Uzrailpass, podružnica za potniške storitve uzbekistanskih železnic, bo prav tako igrala ključno vlogo pri integraciji nove flote in izboljšanju storitev za stranke. Poudarek na usposabljanju voznikov in politikah vzdrževanja, ki so bile vzpostavljene v razpisu prejšnjega leta, bo zagotovil, da nova flota deluje brez težav in varno.

### Prednosti in slabosti modernizacije železnic v Uzbekistanu

#### Prednosti:
– Povečano udobje potnikov s sodobnimi udobji.
– Skrajšani časi potovanja na ključnih poteh.
– Povečana kapaciteta za sprejem več potnikov.
– Pozitiven vpliv na lokalne gospodarstva skozi izboljšano povezanost.

#### Slabosti:
– Potrebne so znatne finančne naložbe za projekt.
– Potencialne motnje med prehodnim obdobjem na nove storitve.
– Stalne težave v infrastrukturi, ki jih je treba rešiti.

### Zaključek
Strategična nadgradnja železniškega sistema Uzbekistana je pripravljena, da globoko koristi svojim državljanom, saj bo potovanje postalo hitrejše in bolj učinkovito. Pobuda vlade odraža širši trend modernizacije infrastrukturnih projektov, kar je bistveno za trajnostno gospodarsko rast. Ko Uzbekistan sprejema te nove električne vlake, se poglablja v usklajevanje z globalnimi železniškimi standardi in hkrati izboljšuje domače potovanje za svoje prebivalstvo.

Za podrobnejše informacije o uzbekistanskih železnicah in njihovih prihodnjih razvoju obiščite Uzrailpass.

Jan 2023 to Dec 2023 Full Year Top 500 Current Affairs | SSC CGL/CHSL/CPO/MTS/GD| IB ACIO| UP Police

ByGwendolyn Lavelle

Gwendolyn Lavelle je priznana avtorica in miselni vodja na področju novih tehnologij in finančne tehnologije (fintech). Ima magisterij iz digitalnih inovacij na prestižnem Stanford Polytechnic Institute, kjer je razvila globoko razumevanje transformativnega potenciala tehnologije v današnjem finančnem okolju. Gwendolyn je delala kot analitičarka tehnologij pri podjetju Kaleidoscope Solutions, znanem po svojih vrhunski fintech razvojih. Njene prodorne vpoglede v digitalne trende in njihove posledice za finance so jo postavili na listo zaželenih govorcev na industrijskih konferencah. S svojimi napisi Gwendolyn želi razjasniti zapletene tehnološke koncepte in opolnomočiti bralce, da samozavestno navigirajo v hitro razvijajočem se svetu financ in tehnologij.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja